SkyscraperCity banner

4941 - 4952 of 4952 Posts

·
Registered
6,824 Posts
^^Wellicht voor het afhalen bij de media markt? Op goede dagen zie ik dat nog best veel verkeer aantrekken. Of gaan ze dat afhaalmagazijn verplaatsen?

·
UUU
46 Posts
^^Wellicht voor het afhalen bij de media markt? Op goede dagen zie ik dat nog best veel verkeer aantrekken. Of gaan ze dat afhaalmagazijn verplaatsen?
Afhalen van de Mediamarkt is toch aan de kant van de singel met het beruchte "hek"? Geen idee welk autoverkeer dan over dit fietspad heen gaat.

·
Utereg me statsie
Utrecht
3,053 Posts
Er komen hier alleen af en toe leveranciers van de Mediamarkt. De middenstrook is om de twee fietsstromen beter uit elkaar te houden en idd voor de oversteekbaarheid
Zo'n zelfde middenberm ligt in het stuk naar de Stationspleinstalling

·
Registered
6,824 Posts
Afhalen van de Mediamarkt is toch aan de kant van de singel met het beruchte "hek"? Geen idee welk autoverkeer dan over dit fietspad heen gaat.
Dan is die afhaalplek verplaatst, hij zat altijd zeg maar om de hoek van de ingang van HC waar je binnenkomt voor de Mediamarkt. Wel fijn dat daarover is nagedacht, dan is mijn zorg gelukkig voorbarig;).

·
Killswitch is missing
1,359 Posts
Ik tel even, wie telt mee voor als ik iets vergeet?
1) Y-tunnel en andere infra
2) Singel
3) Stadskantoor
4) Syp
5) Hoge Dame/Central Park
6) Inntel
7) Stationsplein Oost/Bollendak/Fietsenstalling

·
Annoying member
6,960 Posts
Je ervaart eigenlijk pas hoe kwetsbaar het fietsnetwerk in het stationsgebied is en hoe hard het uit zijn voegen barst, als er zo'n belangrijke tunnel wordt afgesloten.
Inderdaad. Omleiding via de Leidseveertunnel is ook niet ideaal. Andere kant op kan je pas bij de Bleekstraat fietsend het spoor passeren. De Moreelsebrug zie ik niet als een serieuze fietsroute, zeker niet met een zware fiets en liften die continue kapot zijn. De tunnel bij de Nicolaas Beetsstraat is keihard nodig maar helaas, die gaat er de komende decennia niet komen. Vraag me af of ik die in mijn leven nog ooit ga zien.

·
Registered
349 Posts
Inderdaad. Omleiding via de Leidseveertunnel is ook niet ideaal. Andere kant op kan je pas bij de Bleekstraat fietsend het spoor passeren. De Moreelsebrug zie ik niet als een serieuze fietsroute, zeker niet met een zware fiets en liften die continue kapot zijn. De tunnel bij de Nicolaas Beetsstraat is keihard nodig maar helaas, die gaat er de komende decennia niet komen. Vraag me af of ik die in mijn leven nog ooit ga zien.
Gewoon omdat het kan even op de fiets alle onderdoorgangen getekend tussen de Cartesiusweg en de Bleekstraat. o_O Op de kaart staat nog wel een fietspad ingetekend aan de zuidkant van de Leidseveertunnel (normaal gesproken voor verkeer van west naar oost) maar door de sneltram en het werk in het Smakkelaarspark is dat fietspad onbereikbaar geworden.
1502768

PS: Het was vandaag (zaterdag) rond 13 uur al weer goed druk in de Van Sijpesteijntunnel ...

4941 - 4952 of 4952 Posts