Skyscraper City Forum banner
1381 - 1400 of 1784 Posts

·
Registered
1,055 Posts
Waarom heeft dit Muziekpaleis-design het eigenlijk niet gewonnen?
Als de zon schijnt kan de klep lekker open.
Oef. Dank je wel.

Zullen we elkaar er tijdens alle toekomstige klachten en litanieën over onze poffertjespan aan deze post helpen herinneren, zodat we toch weer gelukkig zijn dat we tenminste dat niet in de stad hebben staan? :banana:

Voor de geïnteresseerden: Hier meer mooie plaatjes :)

·
Registered
752 Posts
Oef. Dank je wel.

Zullen we elkaar er tijdens alle toekomstige klachten en litanieën over onze poffertjespan aan deze post helpen herinneren, zodat we toch weer gelukkig zijn dat we tenminste dat niet in de stad hebben staan? :banana:

Voor de geïnteresseerden: Hier meer mooie plaatjes :)
ik vind de poffertjespan een bruut, maar ook een geweldig gebouw aan het worden. Ik kan niet wachten om daar een concert bij te wonen om de binnenkant te bekijken.

·
Registered
111 Posts
De glazen uitbreiding op het oude gedeelte is nu ook aangebracht. Hiermee sluit het qua hoogte en maten precies aan bij de glazen gevel onder de bolletjesplaten. Maar er moet nog wel het nodige gebeuren om van dit stukje ook een consistent geheel van te maken. In het ontwerp lijken de ramen veel transparanter en ook de hele begane grond moet nog open gemaakt worden.

·
Registered
3,185 Posts
27-02-2013. Zoals gewoonlijk een gevalletje "Guere oordeelt te snel" :) Het lijkt erop dat ze de zijkanten van de gevels nu inderdaad met een sierrand afwerken, iets wat yurp al suggereerde. Dat zal dikkere gevels opleveren, maar ik vermoed niet dat de ronde bolletjes nog komen.

Eerste foto: werk op de toekomstige vredenburgknoop. Als je een beter topic voor foto's van dat project weet: roep maar.

·
Registered
2,592 Posts
Ik neem aan dat dat gedeelte nog een opknapbeurt krijgt. Dan ontstaat er wmb een mooie combi van een stukje utrechtse architectuurgeschiedenis (vredenburg) en een pluk strakke, maar karakterloze, glastuin-...eh nieuwbouw.
Ik vind het inderdaad ook leuk dat er een oud stuk Vredenburg blijft staan. Vooral aan de kant van de Vlaamse Toren zo open blijft als dat het nu is, dat is echt een heel leuk stukje eigenlijk.

1381 - 1400 of 1784 Posts