Op deze renders krijg ik nou niet echt het idee hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien. Wel weer een leuke toevoeging aan de Utrechtse Zuid-as...
Lijkt me duidelijk toch, ziet er niet echt uit als een ronde rode torenOp deze renders krijg ik nou niet echt het idee hoe het er daadwerkelijk uit komt te zien. Wel weer een leuke toevoeging aan de Utrechtse Zuid-as...
Bedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het wel wat gedetailleerder had willen zien, wat voor een materiaal gebruik, etc. Ik vind het overigens ook geen spannend ontwerp. Een beetje saai, de toren dan. En ik vraag me af of wit naast een snelweg ook wit zal blijven.Lijkt me duidelijk toch, ziet er niet echt uit als een ronde rode toren![]()
Er staat een link naar de welstandscommissie op, daar kun je al aardig wat info vinden. Verder lijkt me het heel duidelijk dat dit nog niet de definitieve renders zijn. Zelf ben ik er met dit ruwe werk aardig content mee, een lekkere simpele vierkante 30 bij 30 m toren, met een transparant kantoor verticaal op de A12 samen op één plintBedoelde eigenlijk te zeggen dat ik het wel wat gedetailleerder had willen zien, wat voor een materiaal gebruik, etc. Ik vind het overigens ook geen spannend ontwerp. Een beetje saai, de toren dan. En ik vraag me af of wit naast een snelweg ook wit zal blijven.
Een kantoorpand ombouwen tot hotel zal waarschijnlijk meer kosten dan een geheel nieuw hotel bouwen.^^ Precies, dat zou een betere optie zijn dan bij het hotel kantoren bouwen. Ook nog een optie om de Mirage om te bouwen tot hotel?
Ik kan werkelijk waar geen ontwerp vinden, dus zeggen of het simplistisch is kan ik dus ook niet.^^ Vind je die toren er serieus niet simplistisch uitzien?
Een toren ala van der Valk Houten zou idd erg mooi zijn. Maar dit komt daar bij lange na niet in de buurt. De hoogte is verder natuurlijk wel goed![]()