SkyscraperCity banner
1 - 20 of 911 Posts

·
Registered
3,151 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Com que els 'postea tu cara' del fòrum espanyol acaben sempre en fotos de paquets, conversacions sobre garitos de Chueca i mogudes rares a vore si els valencians s'animem i donem la cara per a conèixer-nos millor entre nosaltres :grouphug: :D

a mi em teniu més-que-vist però bé, aixi s'animeu

pd: espere no ser l'únic pringat que deixe foto ¬¬
pd2: i que este thread no derive en comentaris sobre la xica que apareix amb mi. i tal

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
Vinga va, encara que jo sempre ixc fatal a les fotos:

A una casa del barri jueu de Xelva (sóc el de baix):

Edit:
Osti, sembla que tinc bigot, però no, és la il·luminació i tal...

·
Registered
3,530 Posts
Este soy yo el año pasado por estas fechas (los coches por desgracia no son mios :sleepy: ):

·
·············
1,642 Posts
com es fica una foto? no sé on vaig llegir que era molt complicat,i em vaig marejar llegint els passos....es un pateo :p però si algú m'ho explica,ficaré un par de fotos

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
Doncs,vas a una web de penjar imatges, per exemple www.imageshack.us i la penjes.

Et donaran un link, que, concrètament, el primer que ix a les opcions de imageshack, et serveix per a penjar-lo ací mateix.

Copia i pega en un nou post, i ja ho tens :)

·
bolinguistakide
1,373 Posts
una foto molt natural de les vacances de setmana santa.

·
Registered
3,151 Posts
Discussion Starter · #13 ·
que genials tots xD pegaria un repasset a les fotos, pero pasando, que després tot són malentesos :D :sleepy:

als que no havia vist encara, Patraix i owrey, no me'ls imaginava aixina :)

·
bolinguistakide
1,373 Posts
pega el repàs, home, si no per a què les fiquem???
encara flipe que hi hagen fotos de foreros pujades un dia i encara ningú haja començat a tirar trastos o a dir burrades.

som bons xiquets els valencians

·
Registered
6,406 Posts
maiquel_nait said:
parezco el guitarra de amaral, qué pena
:rofl:

Sumando sus excepcionales individualidades, este foro es el mejor de todos :D Y que conste que no voy diciendo lo mismo por todos los foros regionales, no me pega lo hipócritamente correcto.

Ese maiquel nait :master: , Sensenick :master: , endafanta :master: , la perra ácida :master: , don jorge y don Jaume :master: y etecé.

:master:

·
Registered
6,406 Posts
@endavant!,

si no fuera porque estoy "casao", diría que la de tu foto tiene un par de *olvos.

@Sensenich,

te juro por Shinchan que algún día iré a Kasukabe :D

·
Registered
3,151 Posts
Discussion Starter · #17 ·
maiquel_nait said:
pega el repàs, home, si no per a què les fiquem???
encara flipe que hi hagen fotos de foreros pujades un dia i encara ningú haja començat a tirar trastos o a dir burrades.

som bons xiquets els valencians
xD és que vaig obrir el fil amb la intenció de què no acabarem fent quedades per anar a pendre una birra al Venial (antro donde los haya, por cierto) però si t'empenyes... :D

començant per tú maiquel, sembla que tingues a 30 mamachichos fente una neteja de sable, però sales bien. això si, se'm fa raro no vore't de festa. estaves malalt?

@ mikimoto: i eixos ulls rojos? és la càmera, o és altra cosa? :)
@ jorge: igual que en la quedada orxatera
@ patraix: cara de bon xiquet. els altres són els companys de pis?
@ owrey: t'imaginava més major, no em preguntes perquè :sleepy:
@ sensenick: és el que ha eixit més templat de tots, lo siento por vosotros :D
@ activi: benvingut!
@ ToNeo: per a mi sempre seràs JAUME I, pero deixant de banda açò, no et poses serio que no te favorece nada ;) pd: quiero la chaqueta de tu colega

·
Merendando Galletas
2,569 Posts
@ mikimoto: i eixos ulls rojos? és la càmera, o és altra cosa?
xD
La càmera, la càmera, les "altres coses" que provoquen el dels ulls rojos, em solen sentar prou mal :S

1 - 20 of 911 Posts