SkyscraperCity banner
1 - 7 of 7 Posts

·
Your advertisement here?
6,813 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Geweldig, met een stel voetbal/hoogbouwfans een museum bezoeken! Bijzonder mooi museum ook. Qua indeling deed het me sterk denken aan het Groninger Museum, al is die wat langgerekter en bont gekleurd, maar het voelde af en toe net zo chaotisch. De buitenkant vond ik niet zo bijzonder, dus daarom foto's van het interieur. Ik ben benieuwd of een interieur-only thread aanslaat, dus laat me weten wat je ervan vindt!

01. Kriebeltjes op de muur

02. Veel volk hier. Geen wonder, want het bezoek aan het museum was die dag gratis.

03.

04.

05.

06.

07.
Deze miniserre staat er niet voor niks ;)

08. Klinisch!

09.

10. Kunst voor jong...

11. ... en oud!

12. Lachen toch?

13.

14.

15. Het museum kent veel nissen en uitkijkpunten, wat het tot een spannend gebouw maakt. Ondanks al die witte muren!

Bedankt voor het kijken!

PS: Volledig Eindhoventhread komt later!

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Ja, erg leuk! Vooral van grotere, interessante gebouwen als musea kan een interieur thread zeker wel de moeite van het kijken waard zijn. Minpuntje is dat er soms halve mensen in beeld staat (#2 & 4 (bij #3 vind ik het niet storend)), maar wat wil je in een bomvol museum ;) Verder dus wel aardige foto's, ik kijk al uit naar de rest van de foto's van die dag!

·
Registered
3,055 Posts
Leuk hoor. Het is wel een Europees topmuseum. ;)

Ik ben overigens een voorstander van interieurshoots!

·
Voorbijganger
2,079 Posts
Ramses said:
Zie ik daar een Erik op de foto? ;)
Wat een lillekerd zeg, op foto 14... ;) Maarreh... Leuke foto's Bob! Toch vond ik het allemaal wat chaotisch, ik werd afgeleid van waar het in een museum echt om draait. Al zal het ook wel met de drukte te maken hebben gehad. Wel grappig dat honderd meter verderop de PSV supporters feest vierden...

1 - 7 of 7 Posts