Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 225 Posts

·
Banned
1,799 Posts
Discussion Starter · #1 ·
'Midnight in Barcelona'

• Woody Allen ja ha decidit el títol i la trama de la pel.lícula que li agradaria rodar a la capital catalana

ALBERT GUASCH
LONDRES / ENVIAT ESPECIAL

Midnight in Barcelona. Aquest és el títol de la pel- lícula que Woody Allen té pensat rodar a la capital catalana si, finalment, les negociacions que s'estan portant a terme fructifiquen. "Tinc un argument que encaixa a la vostra ciutat que es titula Midnight in Barcelona. És una història romàntica", va avançar el cineasta a EL PERIÓDICO durant una entrevista realitzada a Londres.
El director novaiorquès i la seva germana Letty Aronson, coproductora de les seves pel.lícules, van mantenir a l'estiu dues reunions a Londres amb el president de Lauren Films, Antoni Llorens, per acabar d'afilar unes negociacions que fa bastants mesos que s'arrosseguen. I hi va haver una cosa molt pròxima a un compromís.
"Hi ha hagut un progrés, de debò que n'hi ha hagut", va afirmar Allen. "Hem estat parlant i crec que el tirarem endavant. I m'encantaria, perquè hi ha certes ciutats on m'agradaria passar dos o tres mesos, com París, Londres, Venècia i, per descomptat, Barcelona".
Woody Allen ha deixat Nova York i ha rodat de manera seguida dues pel.lícules a Londres. Una és Match Point, que a Espanya s'estrena el 4 de novembre després de passar per Cannes i Sant Sebastià entre grans elogis. L'altra s'ha rodat aquest estiu passat, no té títol encara i l'està editant aquests dies al seu estudi de Manhattan. La protagonista de totes dues és Scarlett Johansson.
"Des que he anat a rodar a Londres --va explicar Allen-- ciutats de diferents països m'han vingut a preguntar sobre la possibilitat que vagi allà. Però amb Barcelona està més avançat". Va anunciar poc de la trama de Midnight in Barcelona, és a dir, Mitjanit a Barcelona. Només que gira al voltant d'un matrimoni nord-americà que viatja a la capital catalana a passar-hi unes accidentades vacances.
A través del correu electrònic, Helen Robin, coproductora de diversos films d'Allen, es va manifestar en la mateixa línia. "Després de les dues reunions de Londres, estem en un compàs d'espera. A Woody li encantaria rodar a Barcelona; només falta saber quan".
Antoni Llorens va assegurar ahir que el contracte es firmarà al desembre. "Ell vindrà a Barcelona o jo aniré a Nova York. Crec que al juliol estarà rodant aquí".
Llorens va dir que hi ha "molts productors" interessats a formar part del projecte i contribuir als 15 milions de dòlars (12,5 milions d'euros) que Allen diu que costen els seus films. Ara ha de tancar amb TVE la part de la seva contribució al finançament. És, diu, la fitxa que falta.

Font: www.elperiodico.com

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,391 Posts
Que guai!!
:)
A Woody Allen li agrada molt BCN i li encanta el Palau de la Musica Catalana, recordo que va venir a tocar el clarinet dins el Palau i va dir que estava extasiat... :eek:
:yes:

·
Zp daughters fan
4,656 Posts
També deia que vindria a rodar a Asturies , però suposo que per la ineptitud dels polítics asturians , no vindrà , a falta de suports institucionals.

·
BCN SPA
698 Posts
És una gran notícia! Encara que no conec gens l'obra de Woody Allen (no he vist mai cap pel.lícula seva), és indubtable que el fet de què un dels directors més importants rodi una pel.lícula a Barcelona és per a felicitar-se :) I més si el nom de la ciutat surt a la titola, perdó, al títol, així encara que hi hagi gent que no la vegi, quan miri el cartell o el diari per a veure quines pel.lícules fan veuran el nom "Barcelona". Ho veig molt bé per a promoure més encara la marca "Barcelona" (tot això ho dic pensant més que res en l'estranger eh...)

·
Abril... cerral!
761 Posts
UT596001 said:
^^ Aviam si ja que la roden aquí surt ni que sigui un segon una ciutat "perifèrica" de Barcelona...

:D
Sí, jo apostaria pel Prat del Llobregat i el seu aeroport xDDDDD

·
Mr. Increible
204 Posts
Doncs seria molt bona publicitat per al ciutat!!!... La veritat es que jo no he vist cap de les seves pel.lícules, però es evident que garantitzen un bon nombre de espectadors...

M'ofereixo voluntari per allotjar a Scarlett Johansson a casa meva durant el rodatge!!!.... :lovethem:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,391 Posts
Antoi said:
Sí, jo apostaria pel Prat del Llobregat i el seu aeroport xDDDDD
Sortire' a la pel.li?
:cool:
Ja vaig sortir a un anunci de Vodafone europeu, filmat a l'aeroport!

·
Banned
1,799 Posts
Discussion Starter · #17 ·
Més Woody Allen!

(l'he vist al forum de Madrid i no m'he pogut aguantar a penjar-la també aqui :D )

Extracte d'aquesta noticia: http://www.abc.es/abc/pg051104/actualidad/espectaculos/cine/200511/04/woody_allen_match_point.asp

—¿Puede comentar algo de su próximo proyecto en España?

—Una productora española contactó conmigo hace un tiempo , tras haber viajado en varias ocasiones a España, y me propuso rodar una película en Barcelona . Me pareció una gran idea porque eso me permitiría vivir algún tiempo en la ciudad. Desde entonces, las relaciones han sido muy buenas y, dentro de poco, espero que se consume la oficialización del proyecto que se rodaría en Barcelona .

—¿Por qué ha elegido España para su película?

Cuando fui por primera vez a Madrid y Barcelona hace unos años me quedé encantado con ambas ciudades . Nunca había ido antes a España y tampoco había sido un gran viajero con lo que no sabía que esperar del país. Primero visité Madrid durante un par de días y me pareció hermosa. Luego volé a Barcelona y pensé que la ciudad era muy sofisticada y encantadora. La gente en España es amable, la comida es buenísima y los edificios arquitectónicamente magníficos. Más tarde, y de forma gradual, fui conociendo otros lugares como Salamanca y San Sebastián. También he viajado en varias ocasiones a Asturias. Con lo que me he dado cuenta que he descubierto España hace a penas cinco años. He viajado a otros países como Inglaterra, Francia, Italia, pero me he percatado de que siempre que volvía a España lo pasaba muy bien y mi familia disfrutaba muchísimo. Este proyecto me permitirá vivir en el país por meses y estoy seguro de que encontraré la historia adecuada para rodar en Barcelona. Nunca pensé que España fuera un país tan sofisticado. Es cómo una mezcla entre París y Nueva York.

—¿Tienen entonces los estadounidenses una impresión equivocada de España?

—Creo que los estadounidenses no saben el grado de sofisticación que existe en España. Si no han estado nunca antes allí, sólo tienen la imagen del país que ofrecen las películas, y esa visión no es lo que realmente se puede encontrar allí. España es más sofisticada que Nueva York y eso me provocó un «shock» inicial.

—¿Qué ideas le inspira Barcelona para rodar una película?

Barcelona es una ciudad que ofrece muchas posibilidades y tengo muchas y buenas ideas, pero en este punto todavía no quiero revelar cuáles son. Si todo va según el plan que tenemos previsto, el verano del 2007 iré a Barcelona a rodar mi próximo trabajo. Estoy seguro que será un buen proyecto porque siempre que he estado en España lo he pasado muy bien. Rodaré con un equipo español e incluso podría contar también con actores españoles. De momento, creo que la ciudad me inspira una historia romántica, pero tendré que vivir allí para matizar mis ideas.

—¿Pero usted ha declarado en varias ocasiones que sus ciudades favoritas eran Nueva York, París y Venecia?

—Es verdad, cuando viajé por primera vez a Europa, fue a Londres. Esto sucedió en los 60 y por entonces pensé que la ciudad no estaba mal. Luego viajé a París y fue fabuloso. El arte, las calles, las tiendas me encantaron. Años más tarde viaje a Venecia y pensé que era sensacional. Volví en varias ocasiones, me casé, especialmente, allí. Cuando fui a España por primera percibí la misma sensación que tuve con mis ciudades favoritas. Tanto Madrid, Barcelona como San Sebastián me parecieron increíbles .

·
Banned
565 Posts
Què bo, aquest diàleg... i què dramàtic! Això ens indica quina és la percepció mitjana (o la 'no percepció') que tenen els nord-americans de nosaltres... Que una persona de 70 anys i culte com Woody Allen se n'hagi adonat ara que som un país 'sofisticat' és preocupant i fa fins i tot una mica de vergonya aliena. Allà es deuen pensar que som una mena d'illa caribenya amb la gent ballant salsa pel carrer... En fi, a veure si es fa aquesta pel·lícula i ajuda a fer-nos bona publicitat.

1 - 20 of 225 Posts