SkyscraperCity banner
1 - 20 of 33 Posts

·
Registered
16 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Bona tarda,

Sigo aquí, desde Bilbao, interesada en todo lo que en materia de obra se cuece en vuestra Comunidad. Repasando mis notas, encuentro el proyecto de un Parque Tecnológico y Comercial que iba a construirse en Viladecavalls (Pla de Can Mitjans y Turó de Can Mitjans), promovido por AKASVAYU. Tengo la noticia desde junio de 2004 y no conseguí averiguar nada sobre su desarrollo. ¿Qué fue de ello?

·
Banned
6,848 Posts
^^ I perquè? És que Viladecavalls no té dret a tenir un parc tecnològic punter? A Cerdanyola n'hi ha un, Viladecavalls també en té dret.

I ja de pas: QUE LA RENFE FACI PARAR MÉS TRENS A SANT MIQUEL DE GONTERES I VILADECAVALLS JA!!!

·
Moderator
28,438 Posts
^^ Amén. Ni que per estar vuit hores en una habitació programant software amb un ordinador fos necessari ser al bell mig d'una superciutat. :dunno:

·
...
1,650 Posts
Todo lo que he oido referente al "Centre de Negocis de Viladecans" lo he encontrado en la pagina del arquitecto del proyecto, Richard Rogers y como socio el estudio español de Alonso y balaguer Asociats.
Este proyecto tiene ya unos añicos, y desnozco si el proyecto de Rogers sigue vigente, seguro que habrá algun forero con mas información, no obstante creo recordar, que ya en un hilo se comentó que ya empezaban las obras, pero no me fio yo mucho de mi memoria... :weird:

Unos poquitos renders del proyecto (ojala se haga igualito :) )

Un aire a las nuevas terminales del nuevo aeropuerto de barajas es mas que evidente que se le da :D

Para mas información:
http://www.richardrogers.co.uk/render.aspx?siteID=1&navIDs=1,4,25,453
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/cat/arees/territori/europorta/que/logistica/negocis.jsp

Eso es todo amigos :wave:

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
Sky said:
^^ Amén. Ni que per estar vuit hores en una habitació programant software amb un ordinador fos necessari ser al bell mig d'una superciutat. :dunno:
No, això es pot fer des de casa teva: teletreball, es diu!
;)
Per cert:
Els "renders" i imatges són preciosos!!
:happy:
Que el facin igual!
:yes:

·
Moderator
28,438 Posts
^ ^ Doncs sí, a mi em sembla que l'únic "requisit" seria tindre una bona connexió de banda ampla.

·
In Urbanity I Trust
16,564 Posts
Creo recordar que de todos esos renders, apenas se hará tal cual 1 o 2 edificios principales. Ya hay 4 edificios en construcción, 2 de ellos muy avanzados y uno práctimanete acabado por fuera. De echo cambiaron una pancarta render de los edificios de Rogers que daba a la autopista por una con los nuevos edificios (nada del otro mundo, bajito y cajitas de cerillas)

·
Estela Reynolds
7,102 Posts
aml1006 said:
Todo lo que he oido referente al "Centre de Negocis de Viladecans" lo he encontrado en la pagina del arquitecto del proyecto, Richard Rogers y como socio el estudio español de Alonso y balaguer Asociats.
Este proyecto tiene ya unos añicos, y desnozco si el proyecto de Rogers sigue vigente, seguro que habrá algun forero con mas información, no obstante creo recordar, que ya en un hilo se comentó que ya empezaban las obras, pero no me fio yo mucho de mi memoria... :weird:

Eso es todo amigos :wave:

Nen, que parlàvem de Viladecavalls no de Viladecans!!!!!!!

No cal que parin més trens allà... gairebé no hi puja ningú.

·
¡Viva el metro!
DavoR
38,367 Posts
^^Hala, lo que ha dicho...
:eek:
El Vallesà et mata!!
:bash:

·
...
1,650 Posts
Confide said:

Uuualaa!!! la que he liat!!! :uh:
Senyal que començo a necesitar una nova revisió de la vista.

Ho sento mil excuses!!!!!!!!!!!!!!!! Demano perdó a tothom :shocked:

·
Banned
6,848 Posts
Confide said:

Aviam, Confide... primera pregunta:

Quina frequència tenen ara aquestes estacions?

Un cop la contestis, potser pots relacionar el perquè tinguin poc ús aquestes estacions... i si tinguessin una frequència decent la gent faria servir més el tren, no trobes?

(Per els que no ho sapigueu: en laborables només para un tren CADA DUES HORES).

·
Tocahuevos member
609 Posts
Osti!! Un Parc Tecnológic a Vila!!! Collons...així si que començaria a millorar el paissatge del poble que, des que vaig marxar d'allí (vaig viure-hi 7 anys), només ha crescut en cases unifamiliars, cases unifamiliars i més cases unifamiliars, convertint-se, quasibé, en un segon Matadepera...si realment es fa el Parc Tecnológic, serà un bon tirón per al creixement demogràfic i, sobretot, econòmic de la vila.

En fi, m'alegro que el poblet que vaig deixar enrere vagi creixent i prengui importancia com a lloc referent en investigació, a part de Cerdanyola.

·
Estela Reynolds
7,102 Posts
Mmmmmmmmm els trens de BCN a Manresa no hi van cada mitja hora? I em sembla que un para a totes les estacions i un altre només fa Terrassa-St Vicenç de Castellet-Manresa, l'altre si... mmmmmm em sembla que la freqüència és d'1 hora, però no estic segur.

De totes maneres, aquests municipis (Vacarisses, Viladecavalls...) són municipis mal fets amb massa urbanitzacions i massa dispersos. Què passa? Que la gent que viu en una torre té cotxe perquè el necessita per tot... el que fan és que si ja tenen cotxe ja no van a l'estació a agafar el tren o tampoc van caminant des de casa seva fins l'estació si hi ha molt tros... no sé, jo crec que en aquests municipis poc compactos l'ús del tren és molt qüestionable.

·
Tocahuevos member
609 Posts
Confide said:
Mmmmmmmmm els trens de BCN a Manresa no hi van cada mitja hora? I em sembla que un para a totes les estacions i un altre només fa Terrassa-St Vicenç de Castellet-Manresa, l'altre si... mmmmmm em sembla que la freqüència és d'1 hora, però no estic segur.
Pel que jo sé, en Vallesano té raó. Para un tren cada 2 hores, pel que es pot dir que només s'atura 1 de cada 4 trens.

De totes formes, la veritat és que per anar a l'estació de Viladecavalls has d'anar-hi en cotxe. L'autobús només hi para en direcció Viladecavalls, i l'estació està a uns 1.5 km del ajuntament, que és el que es podria considerar el centre.

·
Banned
6,848 Posts
Confide said:
No és així. Per començar, no hi ha cap tren que faci només Terrassa-Manresa, tots surten de Barcelona fins a Manresa. I tal i com ha dit l'Aaron, els laborables només para 1 tren de cada 4 -excepte els regionals que només para l'últim que ve de Lleida-.

Això sí, els caps de setmana i festius paren tots els trens -excepte els regionals-. És a dir, un tren cada hora.

Confide said:
De totes maneres, aquests municipis (Vacarisses, Viladecavalls...) són municipis mal fets amb massa urbanitzacions i massa dispersos. Què passa? Que la gent que viu en una torre té cotxe perquè el necessita per tot... el que fan és que si ja tenen cotxe ja no van a l'estació a agafar el tren o tampoc van caminant des de casa seva fins l'estació si hi ha molt tros... no sé, jo crec que en aquests municipis poc compactos l'ús del tren és molt qüestionable.
Però i la gent que va a treballar als polígons que estan pràcticament a tocar de les estacions?

No crec que sigui per caprici que hi hagi una plataforma que demana a RENFE que en comptes d'un tren cada dues hores n'hi hagi un tren cada hora.

·
Tocahuevos member
609 Posts
Robert, igualment, s'hauria de millorar, i molt, el servei d'autobús. Em vaig estar mirant l'altre dia el bus TGO de Terrassa a Viladecavalls i, apart que els horaris són dolentets (una sortida a la hora), al anar para a molts llocs, estació inclosa, però al tornar no, només para a un parell de llocs (suposo que va per la variant que es va construir el 1990). I així no hi ha qui fagi desplaçaments urbans. Jo crec que el Terrassa - Viladecavalls hauria de ser sense gaires parades, poden fer sortides cada 40 minuts enlloc de cada hora, i a més un microbús (una Mago o una Sprinter) donant voltes pel poble, fent correspondència a certs punts sense massa espera. A més, si integres el microbús (el interurbà crec que és integrat), tens que la gent pot anar de qualsevol punt de Viladecavalls a Terrassa còmodament i només amb una picada de T-10...

1 - 20 of 33 Posts