15,426 Posts
Op 15-07 vlogen wij vanaf Rotterdam Airport naar Rome voor 3 weken vakantie. In die drie weken bezochten we Rome, Venetië, Florence, San Marino en Rimini. Ook maakten we een 8 daagse cruise met de MSC Musica naar Bari, Corfu, Santorini, Mykonos, Athene, Olympia, Dubrovnik en Venetië als begin en eindpunt. Heel veel foto's gemaakt uiteraard, de fotoseries zullen de komende maanden verschijnen.
Als aftrap en introductie de vlucht naar Rome vanaf Rotterdam.
Eerst met de metro naar Centraal en vanaf daar met de bus gezellig door heel Overschie naar Rotterdam Airport. Geen urenlange rijen voor incheckbalies, maar thuis inchecken, koffer afgeven en anderhalfuur later het vliegtuig in (nou ja, het is Transavia dus tel er nog 45 minuten bij op vanwege vertraging).
1. Rond zes uur 's avonds gaan we dan vetrekken

2. Helaas geen zicht op Rotterdam, maar wel op Den Haag

3. Delft erbij

4.

5. We maken gelijk een scherpe bocht. Onder ons Spaanse polder met de DHL vestiging (waar ik trouwens mijn fotocamera vorig jaar heb afgehaald omdat DHL niet door de files heenkwam).

6. Nu heb ik opeens wel Rotterdam in zicht, met duidelijk de Spaanse Polder op de voorgrond

7.

8.

9.

10. Water genoeg in Rotterdam

11. Nesselande

12. Over Gouda, middenin de foto het aquaduct over de snelweg

13. De contouren van de havens

14. Wolken zijn mooi vanuit het vliegtuig, maar je ziet helaas niets meer van de grond

15. De Alpen

16.

17.

18. De daling wordt ingezet

19. De Italiaanse kustlijn

20. "Cabinecrew take your seats for landing"

21. Italië wacht op ons in de avondzon

22. Zonsondergang

-wordt vervolgd-
Als aftrap en introductie de vlucht naar Rome vanaf Rotterdam.
Eerst met de metro naar Centraal en vanaf daar met de bus gezellig door heel Overschie naar Rotterdam Airport. Geen urenlange rijen voor incheckbalies, maar thuis inchecken, koffer afgeven en anderhalfuur later het vliegtuig in (nou ja, het is Transavia dus tel er nog 45 minuten bij op vanwege vertraging).
1. Rond zes uur 's avonds gaan we dan vetrekken

2. Helaas geen zicht op Rotterdam, maar wel op Den Haag

3. Delft erbij

4.

5. We maken gelijk een scherpe bocht. Onder ons Spaanse polder met de DHL vestiging (waar ik trouwens mijn fotocamera vorig jaar heb afgehaald omdat DHL niet door de files heenkwam).

6. Nu heb ik opeens wel Rotterdam in zicht, met duidelijk de Spaanse Polder op de voorgrond

7.

8.

9.

10. Water genoeg in Rotterdam

11. Nesselande

12. Over Gouda, middenin de foto het aquaduct over de snelweg

13. De contouren van de havens

14. Wolken zijn mooi vanuit het vliegtuig, maar je ziet helaas niets meer van de grond

15. De Alpen

16.

17.

18. De daling wordt ingezet

19. De Italiaanse kustlijn

20. "Cabinecrew take your seats for landing"

21. Italië wacht op ons in de avondzon

22. Zonsondergang

-wordt vervolgd-