Met uitroepteken, want ik/wij zijn gek op het eiland.
We komen er al jaren maar afgelopen mei voor wel een heel bijzondere reden: we zijn er namelijk getrouwd...bij de Vuurtoren
De wittebroodsweken hebben we er ook doorgebracht dus ik had 3 weken de tijd om foto's te maken.
Vlieland geeft ons de rust en stilte waar we zo naar verlangen en aangezien er geen zuipcampings zijn ligt de gemiddelde leeftijd van de bezoekers boven de 50.
In vakantietijd veel jonge ouders met kinderen maar er zijn haast nooit meer dan 5000 toeristen op het eiland.
Er is maar 1 strandpaviljoen aan de noordzeekant en daar heb je zelfs op hoogtijdagen de mogelijkheid om een stoel te vinden.
1 Dorp met welgeteld 1200 inwoners, 2 campings en nogal wat vakantiehuisjes/appartementen en een aantal hotels...that's it!
Wij vinden het prima zo en genieten van die leegte. De natuur is er nog rauw, op een enkel geplant bosperceeltje na.
De foto's zijn niet bewerkt, dus een beetje scheef en andere onvolkomenheden heb ik maar zo gelaten.
De foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe Sony Alpha 58.
1. Mooi dekweer
2. Kom maar hier Fikkie
3.
4.
5. Zicht op de haven
6. Digitaal ingezoomd zicht op Terschelling
7. Dorp+vuurtoren
8.
9.
10.
11. Nog meer dan ik verzot op Vlieland...:banana:
12.
13. Maar meteen aan de koffie en Cranberry gebak..uh, het laatste ook voor de mussen
14. Toch zelf maar eerst, de rest is voor jou!
15. Alleen maar fietsers en wandelaars. Er mogen geen auto's op het eiland
16.
17. Wad stappen
18. Spreekt voor zich
19. De eerste zonsondergang
20.
21.
22. Onhoudbaar..
23. Het Badhuys. Het enige strandpaviljoen aan de Noordzee. Komt voor in de slecht geregiseerde serie "Dokter Deen"
hno: Jammer dat die over Vlieland gaat
icard:
24.
25. Mooi, dat de zonsondergang zo lekker lang duurt
We komen er al jaren maar afgelopen mei voor wel een heel bijzondere reden: we zijn er namelijk getrouwd...bij de Vuurtoren
De wittebroodsweken hebben we er ook doorgebracht dus ik had 3 weken de tijd om foto's te maken.
Vlieland geeft ons de rust en stilte waar we zo naar verlangen en aangezien er geen zuipcampings zijn ligt de gemiddelde leeftijd van de bezoekers boven de 50.
In vakantietijd veel jonge ouders met kinderen maar er zijn haast nooit meer dan 5000 toeristen op het eiland.
Er is maar 1 strandpaviljoen aan de noordzeekant en daar heb je zelfs op hoogtijdagen de mogelijkheid om een stoel te vinden.
1 Dorp met welgeteld 1200 inwoners, 2 campings en nogal wat vakantiehuisjes/appartementen en een aantal hotels...that's it!
Wij vinden het prima zo en genieten van die leegte. De natuur is er nog rauw, op een enkel geplant bosperceeltje na.
De foto's zijn niet bewerkt, dus een beetje scheef en andere onvolkomenheden heb ik maar zo gelaten.
De foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe Sony Alpha 58.
1. Mooi dekweer

2. Kom maar hier Fikkie

3.

4.

5. Zicht op de haven

6. Digitaal ingezoomd zicht op Terschelling

7. Dorp+vuurtoren

8.

9.

10.

11. Nog meer dan ik verzot op Vlieland...:banana:

12.

13. Maar meteen aan de koffie en Cranberry gebak..uh, het laatste ook voor de mussen

14. Toch zelf maar eerst, de rest is voor jou!

15. Alleen maar fietsers en wandelaars. Er mogen geen auto's op het eiland

16.

17. Wad stappen

18. Spreekt voor zich

19. De eerste zonsondergang

20.

21.

22. Onhoudbaar..

23. Het Badhuys. Het enige strandpaviljoen aan de Noordzee. Komt voor in de slecht geregiseerde serie "Dokter Deen"

24.

25. Mooi, dat de zonsondergang zo lekker lang duurt