SkyscraperCity banner
1 - 10 of 10 Posts

·
Banned
6,813 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Leest hier iemand Charlois Magazine?

Ik werd namelijk laatst getipt dat ik daar in zou staan, alleen die gasten hebben nooit contact met me opgenomen.

Dus mocht iemand me de revue hebben zien passeren, laat het me even weten.

Ik kan me wel vaag herinneren dat ik voor de zomer een keer een interview met ze had maar dan praten we over juni volgens mij. Maar ik wil het artikel natuurlijk wel een keer zien.

Alvast bedankt!

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Je hebt het woord 'klojo's' (in het afgesloten Hoogbouwcafé) maar vervangen voor het nettere 'gasten'? ;)
Leest hier iemand Charlois Magazine?

Ik werd namelijk laatst getipt dat ik daar in zou staan, alleen die klojo's hebben nooit contact met me opgenomen.

Dus mocht iemand me de revue hebben zien passeren, laat het me even weten.

Ik kan me wel vaag herinneren dat ik voor de zomer een keer een interview met ze had maar dan praten we over juni volgens mij.

Alvast bedankt!
Maar om je vraag te beantwoorden; nee ik heb het CM niet gelezen, ik ken het blad überhaupt niet.

·
Registered
5,750 Posts
^^
Als je dat magazine wil hebben moet je even contact opnemen met de deelgemeente Charlois. Daar liggen die magazines altijd, van wat ik er van weet worden ze ook in opdracht van de deelgemeente uitgegeven. :)

·
Registered
5,949 Posts
Ik heb het stukje waarin je staat, tijdens jouw toer door Azie geloof ik. Al geplaats op het forum. Weet alleen niet meer waar. Kom zelf net terug van vankantie dus vandaar ik dit bericht net pas lees. Zal ff kijken op de zaak, of ik dat exemplaar nog heb.

·
Registered
34,647 Posts
^^ Ik heb het artikel geplaatst door SASH SCF ook gezien (en gelezen). Maar waar het nu precies stond weet ik ook niet meer. :(

·
Registered
34,647 Posts
1 - 10 of 10 Posts