SkyscraperCity banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Illustrateur
13,092 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
vraagje over het Vaanplein:
waarom is op de hoogste flyover nog ruimte beschikbaar om er een ander viaduct op aan te sluiten? welke verbinding zou er op aan moeten sluiten?

op het onderstaande plaatje is dat goed te zien:

oorspronkelijk plaatje:

PS, ik zou graag bij forum.autosnelwegen.nl willen registreren, maar dat lukt niet. is er iemand die er ook bij aangemeld is en er problemen mee heeft, misschien kan je me uitleggen hoe ik het probleem kan oplossen. ik heb namelijk al een gebruikersnaam en wachtwoord, maar dan hoort hij een mail te sturen zodat je van daaruit je account kan activeren. maar bij mij is mijn ene email 'banned' (hotmail) en een andere werkt schijnbaar wel, maar ik heb nog niets ontvangen, waardoor mijn account dus nog niet geactiveerd kan worden. als iemand mij kan helpen hoor ik het graag!

·
Administrator
30,104 Posts
Een speciale spijtoptantenbaan wellicht?

Nou kan ik me er alles bij voorstellen dat mensen denken dat wij raar bezig zijn met ons hoogbouwgeouwehoer, maar om nou een forum in het leven te gaan roepen over wegnummering... :tongue2:

·
Rick Bakker
5,322 Posts
Die site is van Mede-forumer aswnl, je kan daar alleen registeren met een normaal email adres, dus geen hotmail, Gmail etc

P.S., er is een maasje, je kunt een account aanvragen bij yahoo.co.uk, daar zit geen ban op.:angel:

·
Illustrateur
13,092 Posts
Discussion Starter · #5 ·
ja, het zou kunnen zijn dat dan ipv de verbinding vanuit Rotterdam richting Bergen Op Zoom wordt gesloopt, omdat ie dan te smal is (oud viaduct) en dat die daarna wordt aangesloten op de flyover. ook logischer, want minder belangrijk verkeer hoort eigenlijk ook rechts in te voegen, en niet geheel links.

ik heb ook een ander e-mailadres van tiscali, maar die accepteert ie wel, maar ik krijg geen email dus ik kan hem van daaruit niet activeren. bovendien kan ik hetzelfde emailadres niet twee keer aanmelden. ik kan dus geen kip vooruit.

·
Banned
7,712 Posts
@Jan
goede link :D
Je zou een misdaadthriller kunnen verzinnen met wegnummers als uitgangspunt. Ik heb zien bouwen: A48 (ook geweest: A52; nu A348); A12 flyover Velperbroek; A50; N325 (Pleyroute). Waarom heb ik toch zo'n hekel aan snelwegen? Ook op fietsafstand: A15; A30; A73; A326; A18. Waarom heb ik toch zo'n hekel aan snelwegen?
<bavaria>

·
Kees
3,292 Posts
Misschien gaan ze de parrarelrijbanen verlengen vanaf knooppunt ridderkerk verder het havengebied in. Dan heb je vanuit de richting Maasvlakte naar Zierikzee 2 afslagen nodig.

·
Cosa dire cosa fare
3,439 Posts
Een paar jaar geleden heb ik in tijdschrift De Ingenieur gelezen dat ze een 'woonstad' van meer dan 300m hoog wilden bouwen bovenop Knooppunt Kleinpolderplein. Weet iemand daar meer van?

·
Registered
1,366 Posts
Nee. Die komt bij vaanplein hoor.
De vrije baan uit de oorspronkelijke vraag is de oprit van je woonstad.

1 - 9 of 9 Posts