Vrienden van mij waren goed tevreden over Hostel ROOM aan de Van Vollenhovenstraat.
Dat noem je een goede prijs/kwaliteit verhouding, meneertje architectje. Goedkoop betekent gewoon een lage prijs. Als je goedkoop wilt moet je denk ik een hostel zoeken.Omschrijf goedkoop? Ik heb laatst iemand naar Stroom door verwezen. Was voor wat je krijgt goedkoop, 100 euro per nacht of zo. Prachtige kamers, groot bad voor twee personen in een prachtig getransformeerd gebouw. En je kan er ook nog goed eten. Maar ja, je kan het ook weer duur noemen. Maar geziene de kwaliteit vond ik het redelijk goedkoop.
Dat is Stroom dan toch gewoon? Ik kan uit de openingspost niet opmaken of diegene van stufi moet leven of een modaal inkomen heeft. In het eerste geval zou ik naar een hostel verwijzen, in het tweede geval naar Stroom oid zoals AJB deed.Goedkoop betekent gewoon een lage prijs.
Dat is een typisch Rotterdams iets wat zich alleen laat verbeteren/veraangenamen door een veel dichter en gevarieerder plint-programma in de stad te ontwikkelen.Stroom is leuk, ligt alleen wel wat verder uit het winkel en uitgaanscentrum. Je loopt niet zo maar het centrum in vanuit daar.
Het is sinds kort Hampshire Hotel - Savoy Rotterdam PlattegrondHet Eden Savoy hotel aan de hoogstraat is erg betaalbaar en van goede kwaliteit.
Anders het H2otel in de Wijnhaven.