SkyscraperCity banner
1 - 9 of 9 Posts

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
Laat de stad maar snel elke dag langer open zijn! Doordeweeks nog even de stad in na werktijd is er nu niet bij :(

·
Registered
14,150 Posts
Laat de stad maar snel elke dag langer open zijn! Doordeweeks nog even de stad in na werktijd is er nu niet bij :(
Ik snap niet waarom dat niet gebeurd. Zeker in Zuideuropese landen is het gebruikelijk dat alle winkels tot 8 uur of later open zijn. Misschien komt het er ooit nog van in Rotterdam.
De openstelling op vrijdagavond is jaarlijks een unieke gebeurtenis, omdat elke vrijdagavond laat open zijn teveel geld kost in verband met de veiligheid. Op de een of andere manier kan het 's avonds niet gezellig zijn in het centrum van Rotterdam. Altijd moeten groepen jongeren het verpesten.

·
The only way is up
86,656 Posts
^^ Die winkels zijn dan vaak in de middag dicht vanwege siesta. Van mij mogen ze, het betekent meer werkgelegendheid, maar voor eenmanszaken langere werkdagen.

·
Registered
14,150 Posts
^^ Die winkels zijn dan vaak in de middag dicht vanwege siesta. Van mij mogen ze, het betekent meer werkgelegendheid, maar voor eenmanszaken langere werkdagen.
Mij lijkt het dat je als winkelier vooral open wilt zijn op de tijden dat er veel publiek aanwezig is. Dat is in ieder geval niet van 8 tot 16, wanneer veel mensen werken. Een eenmanszaak zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om van 12 tot 20 open te zijn.

·
Rotterdammer!
14,104 Posts
@Sol: als je reageert op de laatste post is ^ of ^^ voldoende, dat leest prettiger en je hoeft minder te scrollen.

Gisteravond was ik in de stad en het was echt enorm druk. Afgewisseld met een biertje op een terras en weer verder winkelen om daarna gelijk door te gaan naar Rotown. Het winkelend publiek liep naadloos over in het uitgaanspubliek. Natuurlijk geholpen door het mooie weer, maar het was een daverend succes!

·
Registered
5,750 Posts
Afgelopen vrijdagavond. Ik heb nog nooit zoveel lachende gezichten gezien in het centrum van Rotterdam. Was echt gezellig en behoorlijk druk. :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

·
Jürgen Leschinger
9,761 Posts
Van www.rotterdamlaatopen.nl

Zevende editie Laat Open!

De voorbereidingen voor Rotterdam Laat Open (28 juni) zijn in volle gang. Er zijn diverse koren geboekt die het centrum in zomerse sferen gaan brengen. Amazonica (tropische attractie met vlinders) van Blijdorp gaat zich presenteren, er trekt een bijzondere modeshow door de stad, in de koopgoot is o.a. een vuurspuwer te bewonderen en diverse straatartiesten en op de Lijnbaan treden diverse artiesten op bijzondere locaties op. Kortom aan de omlijsting zal het niet liggen om er weer een geslaagd shopfeest van te maken. Ook zijn er al diverse aantrekkelijke, tropische, aanbiedingen van ondernemers/winkels en worden er in de shops weer diverse bijzondere activiteiten georganiseerd. Korting en vermaak u vindt het volop tijdens Rotterdam Laat Open op 28 juni. Tot 23.00 uur kunt u zich onderdompelen in de heerlijkste ‘shopsferen’. Het wordt een prachtige “midzomernacht”!!

1 - 9 of 9 Posts