SkyscraperCity banner
1 - 17 of 17 Posts

·
Urban experience...
2,338 Posts
Discussion Starter · #1 · (Edited)
Dzis odwiedzilem ciocie pracujaca na 27 pietrze WCF. Jej biuro znajduje sie na wysokosci Pekinskiego tarasu +/- 5 metrow
Na poczatek od razu ostrzegam ze jestem poczatkujacym fotografem, pogoda nie dopisala a w dodatku szyby byly tluste wiec wiekszosc zdjec jest nieco bez wyrazu ;)
UWAGA: Jutro postaram sie wyostrzyc najslabsze fotki, w dodatku moze gdy bedzie lepsza pogoda, przyjade jeszcze raz i zrobie juz lepsze ujecia

RELACJA:

Tuz przy wejsciu:

Niestety w holu nie moglem zrobic zdjec :(
Pekin poludniowa pora:

Zblizenie Intercontinetalu z oditym aparatem :)

FIM tower i kawalek ZT:

"nozka" Intercontinentalu:

Szyld na gorze:

Autobus na Emilii Plater:

Toi Toi + Warta:

Sciana wschodnia i most:

Tepsa:

PZU (strasznie usyfiona szyba):

Dziki zachod:

Miejsce pod przyszly wiezowiec fundacji Shalom:

Hotel Westin:

Rondo 1:

zblizenie:

Wszystko i nic:

·
Registered
3,505 Posts
Kilka lat temu z marszu wszedłem do WFC i wjechałem windą na najwyższe piętro. Lecz jedynie co zobaczyłem to Warszawę z góry przez jakieś szpary w drzwiach i żaluzje. Trudno się mówi. :D

·
digitisebanking.com
1,918 Posts
fajnie wyglada rondo z tymi pracujacymi ludkami..szkoda ze zoom nie wyszedl.
kiedys tez probowalem zdobyc wcf nielagalnie, ale sciagneli mnie:/

·
Urban experience...
2,338 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Oj teraz by ci na pewno nie wyszlo. Przyszedlem z moim braciakiem i patrzyli sie na nas coraz grozniej, na szczescie dosc szybko bylismy w windzie, bo jesli mielibysmy tam czekac jeszcze pare minut, to by nas wyprosili ;)

·
Register User
1,688 Posts
kiedy Warszawa bedzie wielkomiejska??:Dbo jak tak patrze na te foty...to ledwo jakieś zabuowania a tam odrapane kamienice albo trasy wylotowe od razy w centrum..nie wiem czy mnie zrozumiecie ale fota z FIMem mnie przeraża..

·
Registered
1,574 Posts
^^ ul. Chłodnej nie widać ;)