Ik zou zeggen: Goedkopere woningen. Huisvesting voor studenten, en daarnaast voor lagere inkomens. Natuurlijk tegelijkertijd wel proberen de kwaliteit van de torens (ontwerp, materiaalgebruik) zo hoogwaardig te houden.
Dat gaat dus nooit en te nimmer lukken.1+2=3 said:Ik zou zeggen: Goedkopere woningen. Huisvesting voor studenten, en daarnaast voor lagere inkomens. Natuurlijk tegelijkertijd wel proberen de kwaliteit van de torens (ontwerp, materiaalgebruik) zo hoogwaardig te houden.
Ik zou in deze discussie niet het woord goedkoper gebruiken, maar eerder efficienter of, zoals de Amerikanen dat mooi zeggen 'out of the box thinking'.aedificium erectum said:Het is inderdaad wel interessant om te kijken wat er goedkoper kan,
Meer dan twee ton wil ik niet uitgeven aan wonen, maar daar hoeft ook niet veel ruimte voor tegenover te staan. Overigens zou er meer gedaan kunnen worden met plattegronden, maar ook daar schijnt weer veel wet- en regelgeving om de hoek te komen kijken. Appartementen van 40m2 zijn vaak veredelde hotelkamers, maar met 65 m2 moet toch al wat te doen zijn.aedificium erectum said:Als dat wel kon had Jan al lang in een toren gezeten volgens mij!