Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 20 Posts

·
Enjoy your freedom!
7,595 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Jan poste al een fotoserie van Rotterdam vanuit de lucht. Wat hij kan, kan ik ook, alleen dan van nog grotere hoogte op de terugreis vanuit Londen naar Eindhoven. Geen high quallity foto's, maar wel leuk om eens vanaf deze hoogte te zien.

Met mijn 3,2 megapixel telefooncamera een aantal fotootjes geschoten voor de mensen met een heel scherp oog. Goed zichtbaar is de kustlijn bij Hoek van Holland en de contouren van de stad Rotterdam.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

·
Moderator
16,957 Posts
Kan jij ook wat Jan kan? Jan kan het net iets beter ;) Je moet de volgende keer je fotocamera meenemen ;) Hoe was je Londen bezoek ? :cool:

·
Enjoy your freedom!
7,595 Posts
Discussion Starter · #9 ·
voortaan de stront van de ramen krabben voor je foto's gaat nemen.
k zal de volgende keer uit de raam gaan hangen met een doekje :D

Zonder gekheid, ik zal de volgende keer een fatsoenlijke camera meenemen :)

·
Registered
7,022 Posts
Nou zeg wat negatief weer ;), wees blij dat een forumlid zo enthousiast is om foto's vanuit de lucht van Rotterdam en omgving probeert te maken.

·
Enjoy your freedom!
7,595 Posts
Discussion Starter · #13 ·
Was ook een twijfelgeval om ze wel of niet te posten. Ik had stilletjes toch gehoopd dat de kwaliteit iets beter zou zijn :) Ik zal het binnenkort goed maken door een fatsoenlijke fotoserie vanaf de grond te maken :D

·
Mapmaker
2,452 Posts
Ach, de smiley in de titel zei genoeg....

En gelachen heb ik....:)

Ook vanwege de herinnering aan de foto van Dr Dubai;)

·
Registered
5,750 Posts
Die foto's zijn idd redelijk vaag. Zal eens kijken of ik wat oude foto's kan scannen van jaren geleden. Rotterdam-parijs.
Iets anders, tik van mij. Liberty het vliegtuig waar je mee vloog ..lijkt op een fokker 50 (als het een turboprop is) anders een avrojet?
Tuytert zat volgens mij in een boeing 737 (kijkend naar de motor)

·
Banned
1,484 Posts
Dat wazig vage is met ieder fotoprogrammaatje in 1 klik te verbeteren? Download Irfanview bijvoorbeeld.
quick fix

·
Enjoy your freedom!
7,595 Posts
Discussion Starter · #18 ·
^^ De foto's waren dan ook onbewerkt. Overigens was deze serie cynisch bedoeld zoals het smylie min of meer ook al aangaf in de aanhef. :)

·
Mapmaker
2,452 Posts
das inderdaad verbazingwekkend!! Ik heb het wel op mijn computer maar gebruik het nooit om fotos te verbeteren....

1 - 20 of 20 Posts