SkyscraperCity banner
1 - 20 of 30 Posts

·
Registered
157 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Net als in Sittard/Heerlen, hebben we nu weer iemand nodig die (tegen een kleine vergoeding) een paar locatiefotos voor ons kan maken, maar nu in Tilburg.

Rijk Rietveld

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Tilburg is voor mij om de hoek. PM me maar voor meer informatie. Bovendien vind ik fotografie ook nog eens erg leuk :)

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
rijk rietveld said:
Net als in Sittard/Heerlen, hebben we nu weer iemand nodig die (tegen een kleine vergoeding) een paar locatiefotos voor ons kan maken, maar nu in Tilburg.

Rijk Rietveld
huh, locatiefoto's??

kan je wat specifieker zijn?

34,880 Posts
Als ik 23 mei mijn stageverslag heb ingeleverd kan ik ook wel ff naat Tilburg.

En om de concurrentie achter me te houden, ik doe het vergoedingsloos! ;)

·
Registered
157 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Er is een besloten prijsvraag tussen drie architecten voor een mooi hoog gebouw in Tilburg (100+meter). We missen nog een zestal specifieke foto's.

Tim, ik weet niet of we tot de 23ste kunnen wachten.

Rijk

·
Registered
6,711 Posts
Tilburg blijft vol in de race tegen Eindhoven .........oei oei oei ;) .
Het ontstaan van een echt hoogbouw gevecht tussen deze 2 steden !!

·
Your advertisement here?
6,815 Posts
rijk rietveld said:
Er is een besloten prijsvraag tussen drie architecten voor een mooi hoog gebouw in Tilburg (100+meter). We missen nog een zestal specifieke foto's.

Tim, ik weet niet of we tot de 23ste kunnen wachten.

Rijk
Kies je fotograaf zou ik zeggen!

·
Registered
5,602 Posts
Een stagiaire bij jullie bureau kan mijn foto's beoordelen! m))
Maar mooi dat Tilburg bezig is met een honderdplusser. Ben jaloers, zou ook graag een hoog ontwerp van Rietveld Architects in Utrecht zien!

·
--------------
2,747 Posts
Ik maak ook foto's voor Tilburgnet en woon in het centrum van Tilburg en ken de stad helemaal van buiten. Ik zou graag deze taak op me willen nemen.

·
--------------
2,747 Posts
Btw, het zou echt geweldig zijn als er een 100+er in Tilburg van Rietveld zou verijzen!
Is het de nieuwe toren in de spoorzone?

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
flex 88 said:
Ik maak ook foto's voor Tilburgnet en woon in het centrum van Tilburg en ken de stad helemaal van buiten. Ik zou graag deze taak op me willen nemen.
ik heb de redenen aangegeven waarom ik het niet doe. Flex88 lijkt me een perfecte kandidaat voor deze klus :)

·
Registered
1,490 Posts
Kruikenparadijs said:
ik ben eigenlijk nog nieuwsgieriger naar de lokatie van deze 100+er
Zou ook niet weten waar, misschien langs de Spoorlaan waar eerst dat vage galerie-achtige geval zat. Hoewel, leek meer op een krakersbastion op de hoek Spoorlaan/Magazijnstraat. Is daar alleen geen plaats voor een plint. In dat geval zouden ook gebouwen van (ik meen) ABN AMRO en ZLTO moeten verdwijnen (die gingen toch verhuizen heb ik hier ooit ergens gelezen?). In ieder geval mooi voor Tilburg, mits de toren beter wordt afgewerkt dan 'De Stadsheer'...
Verder zou ik niet weten waar, Van Gent & Loos-terrein? Terrein van de NS is in ieder geval nog niet mogelijk: ik ben dan ook benieuwd!

·
Registered
6,711 Posts
Zou zelf heel graag een ontwerp van Rietveld hier in de stad ontwikkeld zien worden .
Dus Tilburg kan apetrots zijn vind ik dan :) .

·
Registered
5,054 Posts
Oeps, nog verder off-topic; Rijk, waterbedrijf Vitens verlaat tzt een saai betonblok in Velp. Lijkt mij iets voor jou er wat van te maken. Ik meen 9 lagen, half tegen helling gebouwd en uitzicht op kanjers van kastanjes in een mooi park. Fontein met conceptuele jaren'70 sculpturen.

En misschien kun je een fatwa uitspreken over bouwknutselwerk in villawijk Beekhuizen/Velp. Beatrix heeft daar één van de laatste Rietveldhuizen inge'dronken' en nu wonen er truttebollen met een voorkeur voor gietijzeren lantaarntjes en nog véél erger. Zie 1 v/d architectuurwebsites van NL. Ben helaas vergeten welke. Maar Rietveld > Arnhem (of Velp) > rond 1960 (Beatrix was nog een stuk

jonger)

·
Registered
9,069 Posts
^^Huh?

Wie zijn trouwens de andere architecten?....durf bijna te wedden dat degene die met baksteen zal werken het zal winnen..:x

1 - 20 of 30 Posts