157 Posts
Net als in Sittard/Heerlen, hebben we nu weer iemand nodig die (tegen een kleine vergoeding) een paar locatiefotos voor ons kan maken, maar nu in Tilburg.
Rijk Rietveld
Rijk Rietveld
huh, locatiefoto's??rijk rietveld said:Net als in Sittard/Heerlen, hebben we nu weer iemand nodig die (tegen een kleine vergoeding) een paar locatiefotos voor ons kan maken, maar nu in Tilburg.
Rijk Rietveld
Kies je fotograaf zou ik zeggen!rijk rietveld said:Er is een besloten prijsvraag tussen drie architecten voor een mooi hoog gebouw in Tilburg (100+meter). We missen nog een zestal specifieke foto's.
Tim, ik weet niet of we tot de 23ste kunnen wachten.
Rijk
ik heb de redenen aangegeven waarom ik het niet doe. Flex88 lijkt me een perfecte kandidaat voor deze klusflex 88 said:Ik maak ook foto's voor Tilburgnet en woon in het centrum van Tilburg en ken de stad helemaal van buiten. Ik zou graag deze taak op me willen nemen.
Zou ook niet weten waar, misschien langs de Spoorlaan waar eerst dat vage galerie-achtige geval zat. Hoewel, leek meer op een krakersbastion op de hoek Spoorlaan/Magazijnstraat. Is daar alleen geen plaats voor een plint. In dat geval zouden ook gebouwen van (ik meen) ABN AMRO en ZLTO moeten verdwijnen (die gingen toch verhuizen heb ik hier ooit ergens gelezen?). In ieder geval mooi voor Tilburg, mits de toren beter wordt afgewerkt dan 'De Stadsheer'...Kruikenparadijs said:ik ben eigenlijk nog nieuwsgieriger naar de lokatie van deze 100+er