SkyscraperCity banner

Geef een cijfer

• Total voters
    209
141 - 145 of 145 Posts

·
We exist
2,215 Posts
Ik ga maar eens de torens in mijn stad bekijken... (beginnend bij een 5, met plussen en minnen verandert het cijfer)

In oost-westrichting (veel glas) gezien vind ik hem mooier dan noord-zuid (donkergrijze platen). 0
De hoogte is gewoon wauw, zelfs vanaf de A58 bij de Oirschotse Heide is hij al te zien. +1
Hoog oostblokkendoosgehalte, iets wat je VEEL te vaak tegenkomt in mijn stad. Te functioneel en te weinig tierelantijntjes. Het hoeft geen kneuterig Soeters-werk te worden maar het is gewoon saai. -1
Omgeving zelf is zeer matig waardoor deze toren redelijk goed uit de verf komt. Er staat ook geen concurrerende bebouwing omheen. Daarmee komt het uit op 0.
Straalt naar mijn idee echter wel een soort tijdloosheid uit en is op geen enkele wijze lelijker geworden dan het al was. +1
Dat de gedurfde hoogte ooit nog is gerealiseerd in deze stad is een droom. Tegenwoordig wordt er al bij zes woonlagen azijn gestrooid omdat "omwonenden" bang zijn dat een eventuele noorderzon niet meer te zien zou zijn :bash:. +0,5

Uiteindelijk een mooie 6,5.

• Like
Reactions: Mr. Landmark
141 - 145 of 145 Posts