SkyscraperCity banner
1 - 12 of 12 Posts

·
Zp daughters fan
4,656 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Woody Allen escueye Uviéu y a la Fundación Príncipe pa entamar un proyectu de difusión del cine d'autor

El cineasta niuyorquín va celebrar esti sábadu 14 el so segundu alcuentru col públicu asturianu nun actu nel Auditoriu

El serviciu de prensa de la Fundación Príncipe d'Asturies anunció que'l realizador y actor Woody Allen quier entamar n'Uviéu un proyectu empobináu a la difusión del cine d'autor énte la sobremacía de la producción comercial. L'autor de "Manhattan" va tar na ciudá carbayona esti sábadu 14 convidáu pola Fundación dientro los actos de conmemoranza del so venticincu aniversariu. Allen caltendrá el so segundu alcuentru col públicu asturianu, después del celebráu en Xixón va dos años, nun actu programáu pa les 19.00 hores nel Auditoriu d'Uviéu.

El realizador niuyorquín fiel a la so palabra dada d'entamar dalgún proyectu relacionáu cola cinematografía nel nuestru país, acabante recibir el Premiu de les Artes de la Fundación Príncipe d'Asturies, quier desenvolver n'Uviéu un proyectu de difusión del cine d'autor asemeyáu al que ya esiste en Nueva York puxáu por Allen y otros realizadores como Martin Scorsesse y Steven Spielberg.

Fontes de la Fundación anunciaron que la sé del proyectu del cineasta americanu había tar nel futuru muséu de la institución, inda ensin ubicación fixa y que provisionalmente podía agospiar el Palaciu Villa Magdalena, nel centru d'Uviéu. Esta iniciativa, afalada pola FPA tien como principal oxetivu favorecer l'amuesa de películes de calidá a les que el públicu nun puede acceder poles canales comerciales ordinaries. Con esti proyectu, Woody Allen quier qu'Asturies se convierta nun referente mundial del cine d'autor.

Los oxetivos d'esti proyectu, apoyáu y respaldáu por Woody Allen, son amás de facilitar la proyección de películes non comerciales, contribuir a la preservación de la cultura gracies a l'amuesa de producciones cinematográfiques, como parte del patrimoniu cultural mundial, la proyección de cintes respetando el montaxe del director; promocionar la investigación na industria cinematográfica; promover la creación de compañíes relacionaes col cine, contribuir a la preservación de películes antigues y apoyar el trabayu de los nuevos talentos.

Respective al alcuentru públicu que Woody Allen va celebrar esti sábadu 14 a les 19.00 hores nel Auditoriu d'Uviéu, la Fundación Príncipe d'Asturies ta repartiendo al través d'una taquiella del coliséu uvieín mil quinientes invitaciones de baldre p'asistir al actu.

·
Zp daughters fan
4,656 Posts
Discussion Starter · #2 ·
Un nueu ésitu de la Fundación Premios Principe d´Uviéu .
Agora van instalar el cine d´autor n´Uviéu . Vamos en Uvíeú , ciudá perfamosa por el so movimientu indie , progre , ecoprogre, una ciudá solidarizada col cine d´autor , el cine de realidá social .
Vamos Uviéu es a progre lo que Xixón a clásicu.
Home , lo de entregar los premios en Uviéu pasa , lo de tener el xuráo tamién pero lo de tener un Museú eso ya sobra. Cuanto meyor seldría facer nel centru d´Asturies camín de Xixón . Uviéu y Avilés , un centru de construcción monumental como´l Guggenheim pero fecho por un archiquecto galardonao col Premio Principe d´Uviéu , pero non to p´Uviéu , eso ya ye una amalgama total.To lo tienen acutao.
Y lo de facer un centru de cine d´autor en Uviéu ya yel colmo y más teniendo Xixón un Festival de Cine d´Autor de los meyores d´España o al menos eso llevan-nos vendiendo dende fae muncho tiempu.

·
Registered
6,218 Posts
Tranquilu, qu'Uviéu, por muncho que faiga, nun tien mar. Eso ye lo que compensa, a pesar de tolo que se fae na capital Xixón tien más turismu pel branu, la playa ye la que manda. Nun me paez mal que se faiga n'Uviéu, pero quiciás taba meyor más a les afueres de la ciudá, pa descentralizala un poco, que los barrios periféricos nun tienen un res.

·
Zp daughters fan
4,656 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Si yo nun digolo per celos. Digolo per que si nomanse premios Principe d´Asturies los sos beneficios tendríalos que compartir toa Asturies nun solo Uviéu.

·
Registered
224 Posts
Woody Allen negocia el rodaje de una película en Barcelona "uno de estos veranos"

agencias

Oviedo. -- El director de cine neoyorquino Woody Allen confía en poder iniciar el rodaje de una próxima película en Barcelona "uno de estos veranos", y cree que sería "muy posible" que también incluyera a la ciudad de Oviedo, donde recogió hace años un Premio Príncipe de Asturias.

En una comparecencia de prensa celebrada esta mañana en Oviedo, Woody Allen ha explicado que las negociaciones de sus productores para el rodaje en España de una "fantasía cómica y romántica" están "muy, muy avanzadas" y que espera iniciar la producción "este verano o el próximo". La acción de esta película transcurriría en Barcelona, ciudad que le "encanta", y es "muy posible que algunas escenas se rueden en Oviedo".

Aunque no le gusta hablar de sus ideas hasta que no está hecha la película, Allen ha dicho que sus productores ya han comenzado a negociar un rodaje en el que buena parte del equipo técnico será español, así como el grueso de los actores secundarios. No obstante, los papeles protagonistas se reservará a intérpretes "de habla inglesa". "Tengo que empezar ahora a conocer a los actores españoles que hablen inglés", ha dicho el director.

El posible rodaje de la película española de Woody Allen se produciría después de que su último trabajo, Match Point, rodado en Londres, se haya convertido en "la única" de sus películas, según afirma, en la que "todo funciona".

EL PERIÓDICO

:)

·
Registered
6,218 Posts
Graciès deBarna ;) Ya dijo hace bastante tiempo que rodaría en Oviedo, poco después de que le dieran el premio, creo recordar, le gustó bastante la ciudad.

Pairedjam, ties tola razón, pero bono, yá veremos qué sal. Lo meyor yo creo que sedría p'Avilés, que ye la ciudá más abaldonada de les trés pol gobiernu. Mieres y Llangréu nun digo na porque entá necesiten meyorar muncho otres coses, nun tán preparaes p'acoyer un muséu d'esti tipu. Quicías tamién valdría algún otru conceyu como Sieru, Llanera,... que tean nel centru. Pal Occidente y Oriente, anque son les zones que más inversión necesiten y a les que más beneficiaría, de xuru que nun cuenten con elles pa esti proyeutu.
Agora te corrixo dalgunes faltes nel Filu pa deprender asturianu ;)

·
Zp daughters fan
4,656 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Asturias será "un refugio" para el cine de autor

"Allen asegura que acudirán "cineastas importantes todo el mundo"

BLANCA A. GUTIERREZ 15/05/2005

Con el eco de los aplausos recibidos en Cannes, satisfecho de su último trabajo, ingenioso, amable y agradecido por el calor de la gente en la calle, Woody Allen regresó a Asturias para participar en el veinticinco aniversario de los Premios Príncipe y avalar la creación de un centro de cine de autor en Oviedo que se convierta en una referencia mundial. Un cine de arte y ensayo alejado de los festivales comerciales.

Allen sedujo a los ovetenses en un paseo por las calles de la cuidad, acompañado por su mujer, Soon-Yi, sus hijas y sus colaboradores. Tras descubrirse inmortalizado en bronce pleno centro, Woody Allen habló del Film Center, de Match point como su mejor película, de su éxito en Europa y de sus proyectos. Todo ello, antes protagonizar un encuentro sobre el cine con José Luis Garci.

Tararea al micro a la espera de las preguntas de la conferencia de prensa. Oviedo será la sede de un centro de cine de arte y ensayo. Lo confirmó el propio Allen. No se trata de un festival --"los festivales de cine se han vuelto muy comerciales", dijo--, sino de una iniciativa con continuidad durante todo el año que huirá del cine made in Hollywood y tendrá como eje "el cine como arte". El Film Center promoverá películas "cortadas y montadas como los directores quieren".

No es la primera vez que le plantean este tipo de proyectos, con ofertas incluso en Estados Unidos. Sin embargo, "siempre se acaban muriendo, pero aquí, en Oviedo, se va a convertir en una realidad". Allen indicó que esta iniciativa traerá a Asturias a directores "serios" y convertirá a Oviedo "en un lugar de encuentro para cineastas importantes de todo el mundo, va a ser como un refugio" para el cine de autor.

Para ilustrar lo que será el Film Center, el cineasta puso como ejemplo la fundación para la preservación del cine de Martin Scorsese en Estados Unidos, en la que participa. Su misión será de promoción y apoyo. Allen indicó que ya ha hablado con directores del proyecto de Scorsese sobre el centro de Asturias. "Puedes animar a tus colegas a que participen, pero el trabajo real lo hace la gente que está en el propio lugar. Yo voy a intentar que el proyecto se conozca entre otros cineastas del mundo, asesorar y prestar mi nombre para darle más relevancia".

·
Third World User
405 Posts
Joder, qué grande ye esti paisanu. Lo que me da vergüenza es el aldeanismo militante de nuestras ilustres autoridades que reciben a Woody Allen hablándole sobre temas tan estimulantes como el embarazo de la Lepizia y le llevan a ver la dichosa estatuita para que vea lo tontos que somos los ovetenses que hacemos grabar en hierro fundido unas palabras que no eran más que pura cortesía.

Por cierto, a ver en qué queda eso del film center porque en todos los periódicos lo han explicado de una manera un poco turbia. Yo la verdad es que me fío de lo que haga Woody Allen, pero no sé no sé.

·
Registered
6,218 Posts
La Alcaldesa pugna con Oviedo por el proyecto del Film Center

Olaya SUÁREZ

Las declaraciones del vicealcalde de Oviedo, Alfonso Román López, reivindicando que la capital del Principado fuera la sede del proyecto de la filmoteca de Asturias, no han tardado en ser rebatidas por Paz Fernández Felgueroso. «Gijón es una ciudad especializada en cine por lo que sería idónea para albergar el proyecto del Film Center», afirmó la Alcaldesa, que además argumentó que «estas cosas hay que verlas con cifras y el mejor ejemplo son los 100 millones de las antiguas pesetas que genera el Festival de Cine de Gijón». El Film Center, promovido por la Fundación Príncipe de Asturias, será un centro para la promoción del cine de autor. «La propuesta está sólo en forma de idea, luego habrá que ver los recursos y los locales con los que disponemos», afirmó Fernández Felgueroso.

1 - 12 of 12 Posts