SkyscraperCity banner

1 - 20 of 837 Posts

·
Registered
Joined
·
2,843 Posts
Discussion Starter #1
Powierzchnia: 33 tys mkw.



inwestycja w trakcie realizacji

inwestor:
E.F Rank Progress (wykonawca m.in Galerii Piastów w Legnicy)
 

·
Registered
Joined
·
571 Posts
Brawa dla Zamościa!!! Ale w jednym Wam współczuje w Jastrzębiu-Zdroju ten sam inwestor ma budować Carrefour z galerią handlową już od dwóch lat... A na budowie nic się nie dzieje...Ale mam nadzieje że u Was takiego wała Wam nie zrobią....


Mam pytanie z kąd masz taką informacje?
 

·
Registered
Joined
·
2,843 Posts
Discussion Starter #3
Brawa dla Zamościa!!! Ale w jednym Wam współczuje w Jastrzębiu-Zdroju ten sam inwestor ma budować Carrefour z galerią handlową już od dwóch lat... A na budowie nic się nie dzieje...Ale mam nadzieje że u Was takiego wała Wam nie zrobią....


Mam pytanie z kąd masz taką informacje?
nie gadaj bo w Kaliszu ten sam inwestor ma w sierpniu rozpocząć budowę Galerii Tęcza...:nuts:
 

·
Registered
Joined
·
571 Posts
nie gadaj bo w Kaliszu ten sam inwestor ma w sierpniu rozpocząć budowę Galerii Tęcza...:nuts:
No niestety... Hipermarket dawno już by stał tylko że raz inwestor spóźnił się ze składaniem wniosków i tak to jest... Narazie to on buduje Carrefoura w Białymstoku... Mam nadzieje że niedługo zacznie się ta budowa a Wam w Kaliszu życze dużo szczęscia...
 

·
lublinianin
Joined
·
3,321 Posts
póki nie wbiją łopat w ziemię to nie ma się co podniecać...ze dwa lata temu pojawiły się tu rendery całkiem fajnego kina w Zamościu...i od tamtej pory nic...:(

ale fajnie że zaczynają się pojawiać jakieś ciekawe rendery dla Zamościa...może za 2-3 lata coś tam ruszy...:)
 

·
Registered
Joined
·
2,047 Posts
reszta miast w Lubelskim o podobnym statusie mogly by rozwijac sie rowniez w podobnym kierunku...
Btw Bardzo fajnie to bedzie wygladac . Carrefour w Bialymstoku nie ma startu do tej galerii ... :)
 

·
Registered
Joined
·
571 Posts
reszta miast w Lubelskim o podobnym statusie mogly by rozwijac sie rowniez w podobnym kierunku...
Btw Bardzo fajnie to bedzie wygladac . Carrefour w Bialymstoku nie ma startu do tej galerii ... :)
Napisałem że Carrefour jest budowane w Białymstoku a nie że ono już zostało wybudowane.
 

·
Registered
Joined
·
571 Posts
oj... chodzilo mi o to , ze centrum w Zamosciu bedzie o niebo ladniejsze niz w Bialymstoku (porownuje bo ten sam inwestor) ;)
No masz racje... Miejmy nadzieje że ten projekt wogóle wypali... I aby pojawiło się więcej informacji... Otym kiedy zaczną kiedy skończą itp.
 

·
Chief Executive Słoik
Joined
·
1,543 Posts
A ma ktoś jakieś szczegółowe informacje? Namiary np. na strone inwestora?

Bo w Zamościu nie widać tej inwestycji - w którym miejscu miała by ona być?
 

·
Registered
Joined
·
307 Posts
puki co inwestor nie wystąpił o pozwolenie na budowe. Ba oficjalnie w UM Zamość nie wiedzą nic o planowanej inwestycji. Zmieniono jedynie plan zagospodarowania terenu i przeznacozno teren pod budownictwo usługowe (galeria)
 

·
Sokoły maltańskie
Joined
·
37 Posts
Widzę, że prace nie są zbytnio zaawansowane, ale cóż, niech działają, powiem tylko na marginesie, że to malutka galeria, powierzchnia handlowa może wynieść ok 15-20 tys m2, U nas budują galerie o pow. 70tys m2, 2 pozostałe mają pozwolenie na budowę, w tym, jedna o pow. 105 tys m2 a w kolejce sa 4 nastepne. Pozdrawiam i życze sukcesów w budowie ;)
 

·
Zamojski patriota
Joined
·
347 Posts
W porównaniu z istniejącą Galerią Lwowską (pow. użytkowa 12,9 tys. m kw, sala sprzedaży ok. 6 tys. m kw) w mieście, to i tak Galeria Futura będzie znacznie większa od poprzedniej. Muszę też zaznaczyć, że Galeria Lwowska jest w tej chwili największym obiektem handlowym w Zamościu. Poza tym podobno 33 tys. m kw ma być przeznaczne na sklepy.
 

·
Zamojski patriota
Joined
·
347 Posts
W Zamościu ma powstać także druga galeria handlowa o nazwie "Zamość" w miejscu po byłych zakładach odzieżowych "Delia", na pewno będzie duża, patrząc na teren na którym ma powstać. Na razie szczegółowych informacji brak.
Skąd o tym wiesz? Można gdzieś o tym przeczytać?
 
1 - 20 of 837 Posts
Top