SkyscraperCity banner
1 - 13 of 13 Posts

·
Administrator
30,097 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Voor wie het vergeten is, aanstaande zaterdag houdt Han van der Born een lezing van KCAP projecten in Rotterdam, met de nadruk op het Wijnhaveneiland. Aanvang 13.00 uur. Komt allen! :)

·
arnhmember
1,490 Posts
Jammer, ik kan niet! Zou iemand misschien dhr. Van Den Born kunnen vragen of het ontwerp van de Palmtorens, Nieuwegein mooi is geworden?;)

34,878 Posts
De ervaring leert helaas dat de opkomst van het forum bij dit soort dingen erg laag is, terwijl het juist extra interessant is... Ik snap niet zo goed waarom er voor dit soort dingen zo weinig interesse is hier...

·
heanig an
4,554 Posts
Je moet ook maar net tijd hebben. Helaas zit ik zaterdag met een kater in Enschede na het gigantische verjaardagsflatfeest bij Erriks ouders, zonder zijn ouders uiteraard. :)

·
Captain
3,356 Posts
Ik kom zaterdag uit de nachtdienst. Ik zal kijkuh of ik volsta met een paar uurtjes slaap. Mocht dat het geval zijn, dan bennik c'ker van de partij.

·
Administrator
30,097 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Twee uitstekende verhalen en twee forumers, waaronder ikzelf. Het is blijkbaar makkelijker om een mening te hebben dan om er een te vormen. ...

·
Echt wel
766 Posts
Ik ben zaterdag nog naar een presentatie geweest van onder andere KCAP over het scheldeterrein in vlissingen.
Ik vond dat ze het beste plan hadden van de 3.

·
Administrator
30,097 Posts
Discussion Starter · #11 ·
@ Vloepkleedje: de torens in Nieuwegein zien er strak uit. In de hoofdvorm zijn het twee rechte torens, met een gevel die het meeste weg heeft van een metalen grid.

1 - 13 of 13 Posts