SkyscraperCity banner

1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
34,417 Posts
Aardige torens, en goed gevonden. Ze zijn direct naast het winkelcentrum en de overige centrumvoorzieningen gesitueerd! Een goede aanwinst voor Zoetermeer lijkt mij! Er zullen genoeg Zoetermeerders in willen wonen, misschien zelf mensen van buitenaf?

·
Registered
3,223 Posts
Erg mooi project op een plek dat reeds veel te lang braak ligt. Het centrum krijgt nog eens een indrukwekkende skyline. :)

·
Registered
6,312 Posts
Ik wou dat wij die kregen ..................erg mooi, ook het algemene plaatje, de aankleding van de omgeving, ziet er goed uit :eek:kay: .

·
Registered
559 Posts
het verbaast me dat zulke hoge torens gewoon kan in Zoetermeer.
Ik denk dat dit soort torens juist in een stad als Zoetermeer kunnen. Je hebt niet te maken met een beschermd stadsgezicht en daarmee in verband staande maximale bouwhoogtes e.d. en er is al aardig wat hoogbouw aanwezig waardoor men hier niet van schrikt.

·
non stop...
2,656 Posts
volgens mij wordt het plan nu herzien en/of gewijzigd. Het ging terug naar de tekentafel maar weet ook niet wat de huidige status is. Dit zal alles te maken hebben gehad met de economische malaise. Inmiddels is van de kavel zowat een stadspark geworden...

1 - 20 of 25 Posts