SkyscraperCity Forum banner

Zomaar wat amsterdamse plaatjes (3)

1603 Views 12 Replies 11 Participants Last post by  erwin
1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)

8)

9)

10)

11)

12)

13)

14)

15)

16)

17)

18)

19)

Morgen weer een nieuwe serie!:wave:
1 - 13 of 13 Posts
Favo's: 1, 4, 10-11, 14 en 18. Heb je alledrie de series op één dag gemaakt? Want dan maak je veel goede foto's in korte tijd.
Zo, weer mooie plaatjes CborG!!

Foto 4: geweldig zoveel rommel op één foto (positief bedoeld)
Foto 11: is mevrouw uiteindelijk van der fiets gevallen?
Foto 17: de mooiste!!
Foto 18: iets wat er in de toekomst nog mooier gaat uitzien. Dat vind ik wel mooi aan Amsterdam. Vanuit de oude binnenstad heb je straks in 4 richtingen hoogbouw achter historische laagbouw, zoals op deze foto dus.
We worden weer verwend met mooie platen uit Amsterdam. Foto 17 vind ik ook de mooiste van deze serie. Foto 18 vind ik ook wel wat hebben met de bootjes op de voorgrond en de hoogbouw van de zuidas op de achtergrond.
@Hb010: Ik heb er 2 dagen over gedaan, en er komen denk ik nog 2 series bij :cheers:
Fikse wandelingen trouwens!
Maar amsterdam is mooi dus je hebt helemaal niet door dat je zoveel loopt:)

@Gosee: Nee, die vrouw is niet van haar fiets gevallen!:) Ze kwam al aardig zwierend aanfietsen!
Geweldig man! Zou ik de term 'talent' er maar eens ingooien? Denk het wel!:eek:kay:
10 en 15 zouden mooie legpuzzels zijn. :)
Mooie serie! Wat is Amsterdam toch een geweldige stad. Ik zou er graag een aantal jaar vertoeven.
Winus said:
10 en 15 zouden mooie legpuzzels zijn. :)
Ja lekker irritant met dat water.
Een hele aardige serie foto's, ik zie het niveau en kwaliteit van jouw foto's duidelijk stijgen, terwijl ze altijd al erg goed waren!
Kwijl...

A'dam krijgt steeds meer aandacht op dit forum. Erg positief! :eek:kay:
The City Is Vibing !!!!

Right Click And Save This.
Prachtige straat- en grachtenscenes!!

Ook foto's zoals #2 en #13 vind ik prachtig!

Wat is het verschil tussen #15 en #16?
1 - 13 of 13 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.