SkyscraperCity banner
1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
278 Posts
Discussion Starter · #1 ·
01. Miami Beach - in de buurt van Ocean Terrace (74th street en omgeving)

02. South Beach

03. Miami Beach - in de buurt van Ocean Terrace (74th street en omgeving)

04.

05. Hollywood Beach

06.

07.

08. Miami Beach - in de buurt van Ocean Terrace (74th street en omgeving)

09.

10.

11.

12.

13. De kust van Miami Beach naar het noorden (Hollywood Beach, Fort Lauderdale etc.)

14. Miami Beach - in de buurt van Ocean Terrace (74th street en omgeving)

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27. Downtown Miami

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34. Onderweg met de People Mover

35.

36.

37.

38. Meer Downtown Miami...

39.

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46. Skyway Bridge, Tampa Bay

47.

48.

49.

50. More Highway Pics

51.

52.

53.

54. Tampa

55.

56.

57.

58.

59.

60. Het strand van Anna Maria Island, Tampa Bay, aan de westkust

61.

62.

63.

64.

Bedankt voor het kijken :)

·
Banned
6,813 Posts
Me ouders zitten daar nu ook een tijdje. Ik wilde er ook heen, omdat mijn faculteit toch is afgefikt, maar ik mocht niet van me ma:( Die wilde ik alsnog naar school ging, terwijl ik nauwelijks les heb.

Maar goed, mooie foto's hoor, echt!:)

Nog veel dure auto's gespot?

Dit zijn wat foto's van me pa:

Als ik het zo zie en ook hoor van mijn ouders, hangt er een heerlijk relaxed sfeertje. Je zou bijna zeggen Caribisch. Het is heel anders dan de rest van de States.

·
Gouda's Glorie
7,880 Posts
[saggerijn-modus]Ik vind Miami een walgelijk gedrocht van ongebreideld kapitalisme[/saggerijnmodus] maar desondanks wel mooie foto's ;)

·
Moderator
16,916 Posts
Prachtige foto's, Ook goed te zien dat de Miami skyline compleet verbouwt word. Die zonsondergang is ook mooi, knap gefotografeerd ;)

·
Registered
14,150 Posts
Mooie foto's! Ik kom er erg graag. En de ouders van Dr Dubai hebben gelijk, er hangt daar inderdaad een wat meer caraibisch sfeertje. Het is ontzettend relaxed vergeleken bij bijvoorbeeld Nederland of veel andere steden in de VS. Al liep tegen mij ook al iemand te klagen dat de stad steeds meer op NYC begint te lijken met al het bouwgeweld. Het is daar echt een tweede Dubai. Maar het mooie voor ons, is dat al die appartementen in aanbouw spotgoedkoop zijn gewoorde door de vastgoedcrisis en de goedkope dollar.
Toch woon ik liever in de City of Miami Beach dan elders in de omgeving.

@ Arrrgh
Ik vind Miami een walgelijk gedrocht van ongebreideld kapitalisme
Wat moet jij een hekel hebben aan de Maastoren, met daarin mannetjes (de partners van Deloitte) die slavendrijver spelen. De Delftse Poort met daarin managers van ING/NN die beleggers oplichten stoort mij ook (zie de krantenberichten over de woekerpolissen). Niet zozeer de toren, maar wel de managers, maar die toren hoort daarbij.

·
Registered
1,246 Posts
Prachtige foto's! 13 is Dubai maar dan beter! Ook de foto's van die brug zijn prachtig :)
Ik kan altijd genieten van foto's van Miami, ook die 'helicoptershots' tussen de torens door als ze van scéne wisselen in CSI Miami vind ik prachtig :cheers:

·
Goddess of Winter
2,537 Posts
Great pics of Miami...you should post these in the Miami forum!

·
Enjoy your freedom!
7,587 Posts
Het is een grote droom van mij om ook Miami te bezoeken. Als ik de foto's zo zie dan kan ik niet wachten! Prachtige foto's! Als je er nog meer hebt hoop ik dat je die ook nog wil posten :eek:kay:

·
The only way is up
86,623 Posts
Prachtige foto's! 13 is Dubai maar dan beter! Ook de foto's van die brug zijn prachtig :)
Ik kan altijd genieten van foto's van Miami, ook die 'helicoptershots' tussen de torens door als ze van scéne wisselen in CSI Miami vind ik prachtig :cheers:
Ik vind die brug lelijk (de foto's niet hoor) maar bovenop zal je wel een erg goed uitzicht hebben. :)

·
Registered
1,246 Posts
^^ ik vind m ook lelijk hoor ;) Alleen zo ingezoomd ziet ie er heel indrukwekkend uit !
zal wel een mooi uitzicht zijn ja :O

1 - 19 of 19 Posts