SkyscraperCity Forum banner
1 - 8 of 8 Posts

·
Your advertisement here?
6,976 Posts
Discussion Starter · #1 ·
... en hier gaan wij verder, vervolg van deze thread

21. Kleine straatjes troef!

22. Laden en lossen alleen tussen 22.00 en 05.00!!

23. Dit is een hele bekende poort, ik ben alleen te lui om de naam op te zoeken.

24. Kleurvolle huisjes in zomaar een steeg...

25. Die ene poort in vol ornaat.

26. De achtertuin van een aantal leuke huizen. En dat midden in het centrum!

27. Een zijstraat van één van de drukste winkelstraten van Zwolle. Althans, vandaag :D

28. Deze winkelstraat dus...

29. Daar is ie alweer... Maar helaas is ie pas om 13.30 open, dus nog even wachten!

30. Oude brug, maar niet heus :)

31. Aggresief volk, die Zwollenaren!

32. Een stukje oude vestingsmuur.

33. Stille straten

34. Nieuwbouw, gebaseerd op de oude vestingsmuren. Best geslaagd als je het mij vraagt!

35. Over contrast gesproken...

36. He... daar is ie alweer!

37. Ik vind die luifels zo vet! Nog maar een keer.

38. 13.30 geweest, nu zijn ze vast wel open!

39. Helaas! De toren gaat pas halverwege april open! Dan maar een klein verslagje van de rest van de kerk. Ik noem dit maar de centrale hal.

40. En we sluiten af met een standbeeld van Sint Willibrord Frequin. Hij lijkt er totaal niet op.

·
Registered
1,361 Posts
poller1 said:
Ik moet eens dringend Nederland ten noorden van de lijn Anna Paulowna-Almere-Amersfoort-Nijmegen gaan verkennen... (of is dat geen lijn?)
de beroemde PAAN-lijn he, kennen we hier wel ja.

Vind deze topic nog beter te pruimen. Die Sassenpoort is erg mooi. Voor een perfect plaatje mag er alleen nog een boom, klimop of café (kiezen in willekeurige volgorde) in de directe omgeving bijzitten.

·
Banned
3,985 Posts
die kleurvolle huisjes op foto 24 zijn hoerenketen :)
haha nog een mooi verhaal, daarnaast zit een restaurant, en een vaste klant daarvan ging ook wel es naar de hoeren ernaast. Toen is hij vlak voor zijn trouwdag overleden tijdens het 'voeren van een goed gesprek' en hebben ze uit medelijden die man in de auto gezet om het te laten lijken dat hij daar is gestorven....geen mooie hoertje trouwens mocht iemand plannen krijgen:)

·
Zitterd veur ummer
2,139 Posts
Wat een prachtige stad!, vroeger (een jaar of 15 geleden) woonde familie van mij in Kampen, we gingen altijd met de trein en toen ben ik wel eens in Zwolle geweest. Ik kan me er niet veel van herrinneren, alleen dat er veel groen was. Het oude centrum lijkt me erg gezellig en als ik wat dichter bij woonde zeker eens de moeite waard.

1 - 8 of 8 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.