Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
737 Posts
Ben ik erg brutaal als ik zeg dat ik toch niet erg warm loop voor Zwolle?
Maar misschien wonen er wel aardige mensen?

·
Member member
1,685 Posts
Bass said:
Ben ik erg brutaal als ik zeg dat ik toch niet erg warm loop voor Zwolle?
Maar misschien wonen er wel aardige mensen?
Het zijn dan ook waardeloze foto's, ik zal zo wat mooiere exemplaren plaatsen.

·
Member member
1,685 Posts
im_from_zw038 said:
en een beetje zielig om je eigen foto's op te hemelen en mij shit af te kraken qyroz
Noem mij dan eens 1 punt wat goed is aan je foto's. En je geeft het zo'n topictitel en ik mag daar geen commentaar op hebben?

·
Alias Thec
1,365 Posts
brr wat een zielige discussie hier.

Maar zwolle leren kennen aan de hand van foto's is nu niet echt de manier denkik. Dat is ook met rotterdam, zie je een skyline en denk je mooie gebouwen, maar als je er tussen door loopt is het duister, kil en ongezellig...

en ik denk dat de ts gewoon de hoge gebouwen van zwolle heeft willen laten zien, en dat zijn niet allemaal zulke mooie blokken

·
Bekijk m'n vingers maar..
235 Posts
Inderdaad jammer dat de kwaliteit van de foto's niet al te hoog is, maar ik vind dat er aardige shots tussen zitten hoor! Vooral van het stationsgebied en vanaf de Rembrandtflat (toch?) vind ik wel aardig, dus bedankt voor deze plaatjes! :)

·
Willem II Tilburg
2,232 Posts
wel leuk dat er mensen uit 1 stad ruzie met elkaar hebben. Normaalgesproken zijn het vooral buurstedelingen die ruzie met elkaar hebben :)

·
Member member
1,685 Posts
Ik vind gewoon dat de foto's van im_ een slecht beeld geven van de prachtige stad Zwolle, mensen zouden kunnen gaan denken dat het een soort 2e Tilburg is ;)

·
|/|/|\/|
7,721 Posts
Met een topictitel als "Zwolle, de mooiste shots... KIJKEN!" moet je inderdaad ook niet dit soort foto's plaatsen. Das vragen om problemen. En ja, de foto's van Qyroz zijn toch ook mooier, en laten meer Zwolle zien?

1 - 20 of 24 Posts