Skyscraper City Forum banner
1 - 20 of 20 Posts

·
Stadtaffe
2,731 Posts
mooie foto's. geeft een goed beeld van zwolle. dat maagjesbolwerk is een van de beste niet-moderne nieuwbouwprojecten in stadscentra in nederland die ik ken.

alleen die randen om die foto's, laat dat de volgende keer beter achterwege ;)

·
Registered
387 Posts
Zwolle blijft toch een fantastisch stationsgebouw hebben al zeg 'k 't zelf, jammergenoeg is de route vanaf het station tot aan het centrum wat lang / saai. Dat stationsgebouw had best wel wat dichterbij gemogen.

·
My train goes everywhere!
2,785 Posts
Leuke serie... ben er nog nooit geweest... maar wat een verspilling van ruimte op de 2 laatste foto's (die weg met al dat groen)

·
Registered
139 Posts
^Pas maar op hoor, als je alleen al het woord hoger in de mond neemt komen de 'Vrienden van de Stadskern' in actie. Het maakt niet uit waar je in Zwolle ook een flat neerzet, volgens hun behoort alles tot de stadskern. Volgens hun moet gewoon alles onder de grond. :nuts:

Nou ik vind die brede weg geen probleem. Dit is ook een van de ontsluitingswegen van de nieuwe wijk stadshagen, waarschijnlijk zal deze in de toekomst nog veel drukker worden. Dan hebben ze tenminste nog wat ruimte over om de weg te verbreden.

·
Banned
3,985 Posts
Discussion Starter · #15 ·
ik heb een baan waarbij ik langs alle flats moet om enquetes af te halen in holtenbroek(13 meisjes, 3 jongens en de jongens krijgen holtenbroek dieze en kamperpoort, DE kutbuurten van zwolle :) ) en ik moet zeggen dat ik toch best wel schrik van de betrekkelijke armoede en onveiligheid...gister nog zag ik een groep turken ofzo een politieauto bespugen en lege pakjes sigaretten dr naartoe gooien, de agenten stappen uit, krijgen middelvingers en 'moederhoer' als antwoord en uiteindelijk druipen de agenten af met de mededeling dat ze 'terug'komen...geen wout meer gezien...maar affijn.. ik voel me daar veiliger (welliswaar met mes in mn zak) dan in mijn buurt in zwollezuid...veel meer donkere graffiti tunneltjes en hangjongeren. Mja, ik liet mn camera vallen waarna de batterijen eruitvielen en mijn foto´s zijn gewist, mja ik heb nog 3 weken ±'

1 - 20 of 20 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.